Способи оплати
- через Приват 24 і термінали Приватбанку;
- на розрахунковий рахунок;
- післяплатою;
- через LiqPay.
Реквізити для сплати на картку Приват Банку будуть вказані у листі на електронну пошту або sms-повідомленні під час виставлення рахунку.
Рекомендуємо здійснювати оплату через термінали Приват Банку, Приват 24 або у відділенні Приват Банку. При перерахуванні через термінали iBox, Monobank та інші банки уточнюйте реквізити у свого менеджера.
Зарахування коштів з інших банків робиться впродовж 3-х банківських днів.
Післяплата для нових клієнтів доступна за умови передоплати — від 100 гривень, залежно від ваги і об'єму посилки (компенсація транспортних послуг, на випадок якщо Ви не заберете посилку).
Доставка
Відправка Укрпоштою відбувається вранці наступного дня, після підтвердження оплати (за підтвердження оплати до 18-00), крім неділі. Номери посилок ми повідомляємо до обіду наступного дня після відправки.
Відправка посилок службою Нова пошта здійснюється щодня, крім неділі. Номери посилок повідомляємо ввечері у день відправки. Замовлення, прийняті в робочий час суботи, вирушають того ж дня. Номери посилок, відправлені в суботу, повідомляємо у понеділок.
У періоди сезонних піків щопонеділка можливі затримки в обробці та відправці замовлень. Тоді замовлення буде відправлено у вівторок. Причина: листи обробляються за три дні (вечір суботи, неділя і понеділок). Але ми зробимо усе можливе, щоб встигнути вчасно.
Іноді відправку великого замовлення затримує відсутність всього однієї одиниці товару, яка вийде з пошиття всього за декілька днів (причинами можуть бути затримка тканин і фурнітури постачальниками або збій на виробництві). У таких випадку ми робимо відправку, а товар, якого не вистачає, відправляємо у мінімальні терміни. Ми робимо все можливе, щоб наступного дня відправити одиницю товару, якої не вистачає. В якості компенсації незручностей, ми сплачуємо пересилку. На електронну пошту прийде лист з описом, що буде відправлено і у які терміни.